Administrativ assistent till statlig myndighet – heltid! 30 visningar

Den här jobbannonsen har hämtats från Arbetsförmedlingen.

Perido söker en assistent till vår kund, en myndighet med ett brett kontaktnät inom landet. Denna tjänst är placerad i Luleå.

I rollen som administrativ assistent arbetar du med allt ifrån dokumenthantering till att se till att allt på kontoret är i sin ordning. Du skannar dokument, hanterar leveranser och post, samt ser till att rätt papper är hos rätt handläggare. Regelbundet utför du kontorsrundor där förbrukningsmaterial fylls på och återvinning och papperstugg töms på sina respektive platser. Utöver det registrerar du nyinkomna handlingar i diariet, avslutar färdiga ärenden och hanterar myndighetens arkiv. I tjänsten ingår även hantering av fordon och att ta bilar på tvätt.

Vi söker dig som har arbetat administrativt tidigare och är organiserad ut i fingerspetsarna. Du tar dig an alla uppgifter med en positiv och serviceminded attityd och tänker alltid på hur resultatet kan bli det bästa möjliga. För att lyckas extra bra i rollen ser vi att du har en god kommunikativ förmåga, samt har lätt för att samarbeta med alla du träffar på. Du är prestigelös och utför alla uppgifter som kommer din väg på bästa sätt!

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Inför denna tjänst genomförs en säkerhetsprövning.

Kravprofil

• Gymnasial utbildning
• Minst ett års erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i MS Office
• B-körkort
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag till 2018-12.31. Tillträde 2018-10-29.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du tidigare erfarenhet av administration och längtar efter en chans att utvecklas? Är du en perfekt blandning av strukturerad och kommunikativ? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30490 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Antal tjänster

1

Adress

Perido AB, Katarinav 15, 8 tr, 11645 STOCKHOLM

Tillåt ansökningar via Eljesters webbsystem?

Nej

Detaljer


Antal tjänster: 1
Län/Ort:
Adress: Perido AB, Katarinav 15, 8 tr, 11645 STOCKHOLM
Senaste dag: 2018-11-17
AMS-ID: 22870026

Flera detaljer finns på ams.se.

Eljester Jobb

Eljester Jobb är en del av Eljester AB, som ingår i företagsgruppen Resultatfabriken. Läs mer om Eljester

Integritet och cookies | Användarvillkor

Idéer och förslag?

Tycker du att vi ska hämta jobb från fler än Arbetsförmedlingen, eller har du andra förslag om hur vi kan bli bättre? Mejla jobb@eljester.se och berätta mer.