Handäggare till Fastighets och serviceförvaltningen 7 visningar

Den här jobbannonsen har hämtats från Arbetsförmedlingen.

Fastighets och serviceförvaltningen står inför många spännande utmaningar och söker dig som tar initiativ, gillar att samarbeta med andra och gärna delar med dig av din kunskap. Vi erbjuder dig ett arbete där du får utvecklas, ha roligt och göra skillnad. Fastighets och serviceförvaltningen har ca 350 medarbetare och ansvarar för förvaltning av kommunens fastigheter samt kommunens samlade kost-, städ- och fastighetsskötsel.

På avdelning Fastigheter arbetar ca 75 medarbetare. Vi arbetar med att säkerställa den strategiska lokalförsörjningen; planering, samordning och förändring i fastighetsbeståndet (om-, till- och nybyggnation). Avdelningen ansvarar för den dagliga driften, skötseln samt planering och genomförande av underhåll i kommunens fastigheter. Avdelningen hanterar även uthyrning och avtal för lokaler, bostäder och parkeringar. Vi tillhandahåller lokaler för kommunens kärnverksamheter såsom, förskolor, skolor, vård och omsorgsboenden och sporthallar, totalt ca 255 000 m².

ARBETSUPPGIFTER

I ditt arbete som handläggare kommer du att arbeta med lokalstrategiska uppgifter. Rollen har till uppgift att planera verksamheternas långsiktiga behov och driva tidiga skeden och programfas i projekt, samt föra dialog med kundförvaltare och övriga serviceavdelningar i programarbetet.

Du kommer också att ta del av arbetet med låssystem och nyckelhantering

Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med många intressanta och utmanande projekt.

KVALIFIKATIONER

Du har en relevant högskoleutbildning och/eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Du har några års erfarenhet som kvalificerad handläggare, gärna inom offentlig sektor.

Som person är du nyfiken, engagerad och vill utvecklas i ditt arbete. Du är strukturerad och trygg i att självständigt fatta beslut inom ditt ansvarsområde. I rollen kommer du att ha många kontakter både intern och externt, varför det är viktigt att du har en mycket god förmåga att skapa relationer.

Du är flexibel och serviceinriktad i ditt arbetssätt, och van att arbeta mot ekonomiska och tidsstyrda mål.

Goda IT-kunskaper och B-körkort är ett krav för tjänsten.    

Vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom flexibilitet, driv och utvecklingsintresse.                 

Kontaktpersoner

Kerstin Albertsson Bränn, avdelningschef 0911-69 62 33

 

Facklig kontaktperson

Jonas Sandlund, Vision      0911-69 68 73

Christer Eriksson, SI          0911-69 61 65 SI

Välkommen med din ansökan senast 2018-08-12

Vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag och övriga annonseringsförslag

Antal tjänster

1

Adress

Piteå Kommun, Svartuddsvägen 1, 94185 Piteå

Tillåt ansökningar via Eljesters webbsystem?

Nej

Detaljer


Antal tjänster: 1
Län/Ort:
Adress: Piteå Kommun, Svartuddsvägen 1, 94185 Piteå
Senaste dag: 2018-08-12
AMS-ID: 7796335

Flera detaljer finns på ams.se.

Eljester Jobb

Eljester Jobb är en del av Eljester AB, som ingår i företagsgruppen Resultatfabriken. Läs mer om Eljester

Integritet och cookies | Användarvillkor

Idéer och förslag?

Tycker du att vi ska hämta jobb från fler än Arbetsförmedlingen, eller har du andra förslag om hur vi kan bli bättre? Mejla jobb@eljester.se och berätta mer.